My Friends Draw My Makeup Looks!

  Views 13,356,004

James Charles

2 months ago

HI SISTERS! In today's video, I DM'd a few friends and asked them to draw me a makeup look! Millie Bobby Brown, Sienna Mae Gomez, Doja Cat, Emma Chamberlain, NikkieTutorials, Logan Paul, Valkyrae, Bella Poarch, & more all sent crazy drawings, watch and find out which ones I bring to life! Enjoy!
🎥 PREVIOUS VIDEO » usposts.info/vision/psrNq8OamnyuY9A/video
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
💌 Business Inquiries » business@spinandco.com
💞 LET'S BE BFFS
TEXT ME! » 310-905-8746
INSTAGRAM » jamescharles
FACEBOOK » jcharlesbeauty
TWITTER » jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
TIKTOK » jamescharles
💸 COUPON CODES 💸
USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
MORPHE » morphebrushes.com
LILLY LASHES » lillylashes.com/
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
🔥 MY AMAZING TEAM
DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
louisgargiula
EDITOR: Ryan Allen
usposts.info
GRAPHICS: Michael Rusakov
michael.ny

Comments
Sienna Gomez
Sienna Gomez 2 months ago
YESSSS u killed it !!!!! so much better than my drawing BAHAHAH
jolie
jolie 19 days ago
@Caitlin Ferguson STOP WHY DID I JUST FIND YOU ON THIS RANDOM VIDEO LMAO ANYWAYS HEYYY😭😭😭
spah
spah Month ago
OMG are you proud of me I ate my whole family today including my dog❤️❤️❤️💕💕💕🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😌😌😌😌🤚🤚🤚🤚🤚🤞🤞🤞🤞
Thira Foster
Thira Foster Month ago
@It’Sarah yes
Emily Winfield
Emily Winfield Month ago
your name is so close to selena gomez
emel ibrahim
emel ibrahim 2 months ago
Yes realy
Kinantivd Kinantivd
Kinantivd Kinantivd 2 hours ago
I wanna see you make a video that you play Minecraft
Ronnie orellano
Ronnie orellano 3 hours ago
Boy ●○● that's so Awesome oh god that just so good year sisters
nandini kabthiyal
nandini kabthiyal 3 hours ago
I love ur shiny chapstip which song is it?
Zoey Afton
Zoey Afton 3 hours ago
Can U do a separate vid 4 valkrae's øne pls
Dylan's KyummyNity
Dylan's KyummyNity 4 hours ago
What's with James charles making doja cat red part into orange lol
Lucija Guja
Lucija Guja 4 hours ago
James : so now i have wasted her time two times. Me : Congrats. 👏😂
stars.may. glitch
stars.may. glitch 4 hours ago
hi sister
KRISTACOMA
KRISTACOMA 5 hours ago
Can you do cardi b make up look next pls james love ya
Adamaris
Adamaris 5 hours ago
Millie is beautiful
Gaming Girl
Gaming Girl 6 hours ago
Woah
ISABELLA GOMEZ
ISABELLA GOMEZ 8 hours ago
I love it we can just talk about being friends with Doja Cat so casually
mememagic
mememagic 9 hours ago
Bootiful
You Know Me
You Know Me 9 hours ago
OMG THE FACT THAT YOU AND YOUR FRIENDS ARE SO TALENTED THAT YOU CAN MAKE A PICTURE INTO AN AMAZING LOOK LEAVES ME SPEECHLESS
alex soto
alex soto 9 hours ago
your kilin it keep up the good work
Iris C
Iris C 11 hours ago
👁👄👁😂🤣😆😁😃😀
Iris C
Iris C 11 hours ago
Yessss sister😁😆🤗😚 hi my name is Alexa I love your videos ❤️🧡💛💚💙💜🖤💗🤍
Kiera Stewart
Kiera Stewart 11 hours ago
Omg Slayyy so good!
Daisy Reese
Daisy Reese 13 hours ago
"nikkie i love you" "PUHHHHH"
Zandalyn Morris
Zandalyn Morris 13 hours ago
You are literally my favorite I watch you every single day after school love you James❤️😘❤️❤️❤️❤️
Kayla Robinson
Kayla Robinson 13 hours ago
can you do lil was x soon
Iam Glad
Iam Glad 14 hours ago
Sus-sis-cious
mR. oOp
mR. oOp 14 hours ago
Yassssss! Millie and James! We need that Collab!✨
Nahomi Anteneh
Nahomi Anteneh 15 hours ago
Doja is a mood in her photo
Mary Heinrich
Mary Heinrich 16 hours ago
Millie bobby brown🥲🥰🥰🥰🥰
blue sky Sky
blue sky Sky 16 hours ago
I WISH I WAS YOU:)
sxftvibes
sxftvibes 16 hours ago
OMG THE BEST PART OF MY DAY IS THE "hi sisters x" omg you king! xxxx
אריאל זלץ
אריאל זלץ 17 hours ago
Your MakeUp skills are amazing! You are so talented 🤩
Sharon Atkins
Sharon Atkins 17 hours ago
Me: same from last video HOW DID U DO THAT!!!!!!!!
Lily Cug ventadour
Lily Cug ventadour 18 hours ago
You're are beautiful🥰🥺🥺❤️
Amanda Krieger
Amanda Krieger 18 hours ago
omg you are so good & i am new i love your tiktoks
Lavender 31
Lavender 31 19 hours ago
You should do a pastel colored makeup look 🥺
Obakeng Macheng
Obakeng Macheng 20 hours ago
Yes part to
Gamer Girl901
Gamer Girl901 21 hour ago
Plz see the sis be bro video Ronald looked just like you.
Emily carr vlogs
Emily carr vlogs 23 hours ago
the first look is amazing
Dancing Harold
Dancing Harold 23 hours ago
Its like your good at painting on face.
Dancing Harold
Dancing Harold 23 hours ago
BIG FAN OF YOU
Jersey Royal
Jersey Royal Day ago
Hi killed this house it’s BOOTIFUL
It's Britney
It's Britney Day ago
Do a video with Mille Bobby Brown
Davis Cook
Davis Cook Day ago
A Millie Bobby brown colab vid would be amazing
banana sis
banana sis Day ago
Amazing luv u
banana sis
banana sis Day ago
Wow 😮👏
Lacey’s Byrne
Lacey’s Byrne Day ago
Omg you are a god at doing this trend
WENDLING KATHERINE
WENDLING KATHERINE Day ago
You should do a stranger things look!!!!!!!!!!!!
Isla Murray
Isla Murray Day ago
I agree with Sienna Gomez!!!
Haylee Cupcake
Haylee Cupcake Day ago
WHY IS JAMES PRETTIER THAN ME
Chloe Reeves
Chloe Reeves Day ago
Poor Nikki XD
Chloe Reeves
Chloe Reeves Day ago
I ment lol
Chloe Reeves
Chloe Reeves Day ago
/*o*/
Chloe Reeves
Chloe Reeves Day ago
Yh you do have the bestest of freinds cuz I don't /**/
Karen Simpson
Karen Simpson Day ago
I love you James 💜💖❤💝💌🤗💟
Andrea D'Anton
Andrea D'Anton Day ago
When my friends try to imitate James: HEY SISTERSSSS JAMES CHARLES HERE AND WE ARE GONNA DO A RAINBOW MAKEUP TUTORIAL TODAY Me: 👁👄👁
Diane Doi
Diane Doi Day ago
hi i love your vidsssssssss
rohan mowatt
rohan mowatt Day ago
:James hi billy :me omg she’s FROM STRANGER THINGS AHH
rohan mowatt
rohan mowatt Day ago
James: my friend James: my friend dojo cat :me in shock dojo cat 😲😲😲
elisha reeve
elisha reeve Day ago
U killed the last look omg :)
Aixxly plays Roblox
Aixxly plays Roblox Day ago
My favorite look was definitely Millies
Teresa Poirier
Teresa Poirier Day ago
Would you mind if I could be in one of your vids
Teresa Poirier
Teresa Poirier Day ago
Hey James
Sarah Haque
Sarah Haque 2 days ago
Guys is that Millie Bobby brown in the front picture??
Kinga Maczyszyn
Kinga Maczyszyn 2 days ago
POLSKA POZDRAWIAM!
Iya Rodriguez
Iya Rodriguez 2 days ago
Can you makeup emoji pls james charles🥺😊
Chelsea Gosper
Chelsea Gosper 2 days ago
is millie bobybrown sorry if i spelt it wrong but is she eleven from stranger things
Wolfie hai
Wolfie hai 2 days ago
omg i wish he could do my makeup or teach me his way he is sooo good
Crisalys Martínez
Crisalys Martínez 2 days ago
Like si los ves pero no entiendes nada 😂
Tay_ TheCocoaPanda6940
Tay_ TheCocoaPanda6940 2 days ago
Omg how did what did u use for the lips on the last one?! Dang I wanna do that I'm not good at make up at all 😭
MARLEY SORIANO
MARLEY SORIANO 2 days ago
him: My friend millie bobby brown and doja cat- me: NAN I?!!?!?!?!?!? like if ur a weeb
M H
M H 2 days ago
i head you talked to 15 year old boys
Nancy villa
Nancy villa 2 days ago
I lovejoy james
Karly Underwood
Karly Underwood 2 days ago
Poor nikki!!!😥
BFF FOREVERS
BFF FOREVERS 2 days ago
3 palabras… NO SE INGLÉS
BFF FOREVERS
BFF FOREVERS 2 days ago
ú💋ù
Nancy Sharpe
Nancy Sharpe 2 days ago
I'm so happy because I finally got your makeup palette and lip sync I'm using it so much
Marc Wilson
Marc Wilson 2 days ago
Yea I love the last look
Marc Wilson
Marc Wilson 2 days ago
Every time you said drumroll please an advert came on
Fernanda Aleman
Fernanda Aleman 2 days ago
beautiful makeup, i love you 💖💖💖
yo soy luliii
yo soy luliii 2 days ago
hola soy española mi arma
Sophia Hallal
Sophia Hallal 2 days ago
Yaaaas
TIME TO PLAYY
TIME TO PLAYY 2 days ago
Oʜ ɴᴏ.ɴɪᴋᴋɪᴇ ɪ ғᴇᴇʟ ʙᴀᴅ ғᴏʀ ᴜ ʕ •́؈•̀ ₎
kittycat
kittycat 2 days ago
omg you are legend ♥♥♥. love youuu!
AROHI ROY
AROHI ROY 2 days ago
I can see james wore a safety pin on his ear
Petra Gavez
Petra Gavez 2 days ago
james can u do part 3 with five make up looks pliese.........
Julia Tester
Julia Tester 2 days ago
I Love you James
Maria Fernanda Campos Ardila
Maria Fernanda Campos Ardila 3 days ago
no entendi nada de lo que dijiste pero me gusta como te maquillas
Sarah Lyle
Sarah Lyle 3 days ago
Doja cat the the artistry and the most perfect of all just gor gorgeous just the orange and the blue just amazing
nyassha fudhnawala
nyassha fudhnawala 3 days ago
James please do a Makeup look with bts please It would mean a lot to me
CHONG JING RU Moe
CHONG JING RU Moe 3 days ago
girl ur makeup is beautiful
LuLu_ROBLOX
LuLu_ROBLOX 3 days ago
شوي شوي يا الطيب ابي اسمع😂😂
hdjfxq ghwijhaw
hdjfxq ghwijhaw 3 days ago
omg can you do this again but you ask your followers???
hdjfxq ghwijhaw
hdjfxq ghwijhaw 3 days ago
hello what editor app do you use?
David Fousek
David Fousek 3 days ago
I can't stop watching 😍
Hello Daydream
Hello Daydream 3 days ago
I can not do makeup but I love to do crazy makeup so your vids are so cool you are an inspiration to all makeup artist’s
Fam. S
Fam. S 3 days ago
”yOu ShOuLd bLeAcH tHeM fIrSt” 😭
ally anime lover
ally anime lover 3 days ago
Wait what about Bella
•Cxmzy•
•Cxmzy• 3 days ago
Doja cat?! I-
Kimberly Kirchenberg
Kimberly Kirchenberg 3 days ago
hi james
karol cuellar
karol cuellar 3 days ago
tu madre por si acaso JAJAJA
Juanita Ramirez García
Juanita Ramirez García 3 days ago
Wow that's called art 😏😳...
Jay’s Day
Jay’s Day 3 days ago
Can you do a “Full face of my followers makeup” using only their makeup (in your shade) Lol to start u off my favorite lipstick is Almay skip the gym
miss. small head
miss. small head 3 days ago
When she said ill dm millie bobby brown i rememberd that im called millie and im obsessed with stranger things😂(millie bobby brown acted eleven of stranger things btw)
jojo_xx05
jojo_xx05 3 days ago
He forgot the double liner at the first one🥺
My Friends Draw My Makeup Looks!
15:27
James Charles
Views 22M
WE LOST OUR BABY 💔
21:16
Carmen and Corey
Views 854K
Doing Doja Cat’s Makeup!!
16:30
James Charles
Views 15M
Evil Clown Makeup ft. Avani! 🤡
15:15
James Charles
Views 11M
Customizing Many Shoes.
15:12
Moriah Elizabeth
Views 1.2M
Recreating My Followers Makeup Looks
27:58
Playing Among Us In Real Life 2!
22:40
James Charles
Views 39M
Recreating My Followers Makeup Looks!
15:38
Makeup en Español con Kimberly Loaiza!
14:50
WE LOST OUR BABY 💔
21:16
Carmen and Corey
Views 854K
Worst Easter Candy Taste Test
17:09
Good Mythical Morning
Views 1.6M
IMPOSTERS! April Fools Pranks!
14:16
Ninja Kidz TV
Views 8M
My Wife is an EVIL Ghost!
18:39
Matt and Rebecca
Views 1.8M